Waarom duurt het bezorgen van mijn pakketje zo lang ?

Wij proberen altijd dezelfde dag nog je pakketje te versturen ( bij bestellen voor 13 uur )

Wij merken dat postpakketten van € 6,25 vrijwel altijd de volgende dag bezorgd worden.

Bij brievenbuspakketjes kan dit soms veel langer duren.

Helaas hebben wij daar geen invloed op. 

 

Ik kan de goede kleur garen niet vinden .

Als je  de kleur garen niet bij de kleuren kunt vinden die op de webshop staan , vermeld dan bij opmerkingen dat je  een garen wilt bestellen die  bij de kleur van de stof past die je bestelt .

Bestel in de webshop dan een andere kleur , wij zoeken dan de goede kleur voor je  uit.

 

Kan ik een bestelling annuleren ?

Zodra wij een bestelling binnenkrijgen gaan wij je stoffen afknippen.

Bestellingen kunnen dan niet meer geannuleerd worden , ook niet als een ander artikel wat meebesteld is niet op voorraad is .

 

Kan ik online bestellen en het in de winkel ophalen ? 

Je kunt online je bestelling plaatsen. Voer dan de kortingscode : OPHALEN in .( niet invullen bij opmerkingen want dan werkt de code niet )

De verzendkosten vervallen dan.

Nadat wij gemeld hebben dat je  bestelling compleet is , kun je de bestelling ophalen in de winkel aan de Thomsonlaan in Den Haag.

 

 

Kan ik mijn cadeubon ook inwisselen in de webshop ?

Je kunt in de webshop kiezen voor een cadeaubon die je in de winkel aan de Thomsonlaan kunt inwisselen ( dit is een handgeschreven cadeaubon )

Of je kiest voor een digitale cadeaubon die je in de webshop kunt inwisselen, je krijgt dan een kortingscode toegestuurd via de mail.

 

Zijn alle stoffen en fournituren in de webshop op voorraad ?

Aangezien de voorraad in onze winkel aan de Thomsonlaan in Den Haag dezelfde is als de voorraad in de webshop , kan het gebeuren dat er een artikel uitverkocht of niet op voorraad is.

Het is vaak heel erg druk in de winkel en dan kan het gebeuren dat de voorraad niet precies wordt bijgehouden, zodat er dan een artikel per ongeluk nog in de webshop staat.

Als dit het geval is mailen wij je en vragen je  dan of je misschien een vervangend artikel opgestuurd wilt krijgen.

 

ik krijg mijn betaling niet afgerond of als ik terugga in mijn winkelmandje kan ik niet meer verder met bestellen 

probeer in dit geval op je computer de historie en eventueel ook je cookies te wissen.

daarna zou alles weer gewoon moeten werken.

 

 

 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2013 - 2022 van Domburg Textiel | sitemap | rss